. about A K U . haha :)

Foto saya
NUR HIDAYAH BINTI SULAIMAN . daughter's EN.SULAIMAN and PN.ZAKIAH . i'm 16teen . still young rite ? seorang yg masih belajar untuk mencapai cita-cita yg diidamkan . suke giler tangkap gambar laa der . mempunyai 2orang sahabat BAIK saja , iaitu di SMKJB dan sorang lagi di SM???? KL ,tetapi mempunyai ramai juga KAWAN yg lain .. suke sgt bergelak ketawa and suke sgt melelehkan air mata ini . semakin hari , semakin menuju kepade bnde yg mencabar . papepun , WELCOME TO BLOG storyMORRY about yayaLARA ! SEKIAN..

Rabu, 18 November 2009

. gath MEMBER2 lame laa .

best giler vavi arr ary nih wlaupun sbnanye aku dmm . haha . pas zohor , twus grak metro point . ayah aku anta . frst tyme kuar bwk adeq mereng aku uh . haha . smpai je kjg , g KFC trus . 2nggu mmber2 lame dtg kat sane . haha . siyez best glerr ar . lpak2 ngan dorang . muke sume laen2 . tmbh2 yg laki , sume sudaa tnggi2 . yg pompuan lak ade yg tnggi , ade yg rendah , ade yg chubby n ade yg sudaa kurus . hehe . si fariza dgn ain laa yg aku kagum , d0wang dulu skula rendah gemuks 0oo . tp bler jmpe td , huh . kurus lah korang syg . haha . jeles doe aku . lpas je mam KFC , kiteorg twus g bowling . aku polak tul laa ngan kaka jage bowling uh . mule2 bg kiteorg due len sblah2 . tbe2 , aku nye len no 1 , yg mmber aku nye len no 4 . bingai sbb pisah kan kiteorg . hmm . tp pape un , mmg best laa . aku men due game wif bf aku , arep , amer , adeq aku n fariza k'sayangn aku . hehe . kiteorg nih an tata0 pnat . yg len sume dah pnat nk men . haha . lpas je men b0wling , kiteorg un nk berpisah dah . dlm beberape org yg len , bule jmpe lagi . tp mmber aku yg jrang kuar uh , susa nk jmpe . siyez wndu korang sume beb . hmm . before kiteorg berpisah , kiteorg tngkp gmbr rmai2 . best best .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan