. about A K U . haha :)

Foto saya
NUR HIDAYAH BINTI SULAIMAN . daughter's EN.SULAIMAN and PN.ZAKIAH . i'm 16teen . still young rite ? seorang yg masih belajar untuk mencapai cita-cita yg diidamkan . suke giler tangkap gambar laa der . mempunyai 2orang sahabat BAIK saja , iaitu di SMKJB dan sorang lagi di SM???? KL ,tetapi mempunyai ramai juga KAWAN yg lain .. suke sgt bergelak ketawa and suke sgt melelehkan air mata ini . semakin hari , semakin menuju kepade bnde yg mencabar . papepun , WELCOME TO BLOG storyMORRY about yayaLARA ! SEKIAN..

Sabtu, 16 Januari 2010

bestbest at DESA WATERPARK !

hahaa , bestt sgt ary nih 0oo . dlm kul 8.00pg dah grak pegi desa waterpark . ngee . giler excited . lagi un mmg kene gerak awl laa . cz ary kuarge TELEKOM mama aku . kang pegi lmbt , dah tak dpt tmpt untuk duduk . hehe . nseb laa aku n fmlu smpai awl , so dpt laa port baek nak duduk . haha . aku g bawak NUR SYAFIQAH BTE AZAN ! haha . mmber aku mmg giler laa . suke sgt jerik kuatkuat tyme men gelongsor air n ombak . haha . bestt pat bawak kau jd tan aku mndi . thx sygs ! tyme abes men ombak , syafiqah suro aku ajar dye berenang . hee . lawak o0 aku tgk dye berenang . kpale tenggelam smpai ke bawah . haha . kaki dye pulak , dye g hayun kuat2 ke atas . haha . tp jgn gelak untuk dye lagi cz dye sudaa pndai berenang . haha . tyme men gelongsor air ngan dye , kuat giler laa aku ngn dye jerit smpai sore aku hilang sudaa . haha . pas uh men snap2 pix . ngee , snap pix uh mmg bestt kan kan ? haha . dlm kul 1.30 , pas mam KFC , aku ngan syafiqah terjun men ombak kjap . haha . bapak aku uh dah bising cz mau balik tp aku lak still men air lagi . huhuu . dlm 1.45 aku un g laa tukar baju . haha . bising laa babah aku yg muncett nih . huuu . s0 , pas balek uh syafiqah lepak ag umaa aku smpai laa pkul 6 . hehe . aku hasut dye suro lpa umaa aku lame skit . agagaga , btw thx beb ! len kali aku ajak lagi uke .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan