. about A K U . haha :)

Foto saya
NUR HIDAYAH BINTI SULAIMAN . daughter's EN.SULAIMAN and PN.ZAKIAH . i'm 16teen . still young rite ? seorang yg masih belajar untuk mencapai cita-cita yg diidamkan . suke giler tangkap gambar laa der . mempunyai 2orang sahabat BAIK saja , iaitu di SMKJB dan sorang lagi di SM???? KL ,tetapi mempunyai ramai juga KAWAN yg lain .. suke sgt bergelak ketawa and suke sgt melelehkan air mata ini . semakin hari , semakin menuju kepade bnde yg mencabar . papepun , WELCOME TO BLOG storyMORRY about yayaLARA ! SEKIAN..

Rabu, 16 Jun 2010

h a n g o u t :)

toink toink ! assalamualaikum :)
hehe , hari nih hangout wif nur farah hanna . this is my honey bunny forever n ever .
mmg tade sape yg akan jadi bestie terbaik seperti kau nana muncet :) i love you laa chott .
ahha , betape excited nye kiteorg mlm td , bincang psl baju nak pkai laa , suar ape nak pkai laa , pkai tudung ape laa n mcm2 lagi . care mcm takk pnah jumpe pula . agagaga :)tp itulah d'katekan excited chott :) tp bkn kami berdue jea yg kuar , aku , nana , kakain(kakak si nana) , my hubby , pedon n ayeep .tyme smpai mines , kak ain ajak aku ngan nana naek bot untuk smpai mines uh , so pegi je laa . tbe2 bot lagi 30 minit . hayya , lmbt lagi tuh .so dgn cadangan kak ain , dye ajak kiteorg lintas jalan jea . padahal dah khaskan jejantas uh . ya allah , jntung aku mcm nak gugur tyme lintas jln sbb kete laju nak mampus . haha . smpai kite org kene mara ngan pakcik lori .haha , lantak kau laa .hehe . kiteorg just pegi mines hanye dgn bertujuan untuk tengok wayang citer " LAGENDA BUDAK SETAN " . haha . sgtsgt best ini cter . i give star for this movie is 5 STAR plusplus laa :)) mahu tahu tak ? dalam wayang tadi , aku menangis smpai basah baju aku . haduii , bukan maen hayati lagi aku cter nih . hahaha . yg bie aku pulak , buleyh bantai gelak . kesian kat lisa surihani , penderitaan hidup kau takk pnah berakhir . huh , tp kau berakhir apabila kau menghembuskan nafas terakhir ketika melahirkan anak . hahaha . chott , ape laa jiwag sgt aku nih . haha . dalam wayang aku menggigil . haha . ni sume sbb akon yg sejuk uh . grr . so , kul 3.20 abes laa wayang . gn segere kiteorg nek teksi g ktm . perut msing2 lapa kutt . kiteorg just nak mkn kat kajang sbb kalo mkn kat mines , nnt bile tnggu ktm , lambat pula . tau tau ar ktm skrg , asyik rosak jea . huh , smpai kajang g hameed n makan . sedap kut . haha . tyme nak balik , aku ajak nana g kdai beg , tbe2 abg aku smpai . so , berpisah disitu saje laa kami . hmm . nana , imiss you so damn much HONEY ! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan