. about A K U . haha :)

Foto saya
NUR HIDAYAH BINTI SULAIMAN . daughter's EN.SULAIMAN and PN.ZAKIAH . i'm 16teen . still young rite ? seorang yg masih belajar untuk mencapai cita-cita yg diidamkan . suke giler tangkap gambar laa der . mempunyai 2orang sahabat BAIK saja , iaitu di SMKJB dan sorang lagi di SM???? KL ,tetapi mempunyai ramai juga KAWAN yg lain .. suke sgt bergelak ketawa and suke sgt melelehkan air mata ini . semakin hari , semakin menuju kepade bnde yg mencabar . papepun , WELCOME TO BLOG storyMORRY about yayaLARA ! SEKIAN..

Jumaat, 17 September 2010

sayang k a w a n

























k a w a n :) k a w a n :)
cinta same mereka bertige :)
kenape perlu hargai kawan kita ?
sebabnye ,mereka dah mcm sibling kita kan .
susa untuk cari pengganti kawan yg dah kita rapat kan.
nur farah hanna ; bestie terhebat aku :) sayang dye tahu . even aku dgn dye dah jauh , tp biler jmpe still mcm dulu . excited giler kalo dapat jmpe dye . aku suke ngan pngai dye yg gler2 . seorang yg suke tolong aku n taleyh tgk aku sdeyh . suke tunjuk gigi dye. aku suke cium pipi dye
sayang kau nana :)
nur fatin nasuha ; hehe , this is my new friend at SMVERTS . dye nih kecik n comel jea orgnye . aku suke sharing something ngan dye coz dye suke mendengar . hehe . dye mmg baek n penyayang orgnye . i like friend with budak comell ini :) dye suke jerit kuatkuat tahu .
sayang kau fatin nasuha :)
nur amira idayu ; seorang yg peramah . dye dah mcm kaka aku . tp still mmber dri frst dye pndah bawah rumah aku smpai laa skrg . even ruma dye dah jarak jauh ngan aku n dye dah g smbung blaja , tp still takk sombong . kalo dapat jmpe , peluk2 tahu :) haha .
sayang kau ayu :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan