. about A K U . haha :)

Foto saya
NUR HIDAYAH BINTI SULAIMAN . daughter's EN.SULAIMAN and PN.ZAKIAH . i'm 16teen . still young rite ? seorang yg masih belajar untuk mencapai cita-cita yg diidamkan . suke giler tangkap gambar laa der . mempunyai 2orang sahabat BAIK saja , iaitu di SMKJB dan sorang lagi di SM???? KL ,tetapi mempunyai ramai juga KAWAN yg lain .. suke sgt bergelak ketawa and suke sgt melelehkan air mata ini . semakin hari , semakin menuju kepade bnde yg mencabar . papepun , WELCOME TO BLOG storyMORRY about yayaLARA ! SEKIAN..

Selasa, 19 Oktober 2010

i'm B A C K :(

I'M BACK . what mean ? yeahh , i want story little laa :) start from 5.30 pagi . pagi nieyh aku tatau nape laa aku telyh tido . hermm . slalunye lepas aku mndi pkul 4.00 , aku akn tido smpai laa pkul 5.45 . tp , ary nih perut aku skit mcm kene pijak jea . tbe2 aku rase nk muntah , rase nak menjerit pun ade . last2 aku trus muntah air liur n menonggeng2 kesakitan . hermm :( so sick tahu .ain n mmber2 lain tlg aspukn ubat tyme aku menagis2 than skit . smpaikn yg dtg tgk aku pg2 bute tuh kakPAYUNG kot . huhhh . kakpayung suro mmber2 aku bawak aku trun g bilik sakit . nad pulak g pnggil waden untk bwk aku g ospital :( so , ngan jln jem nye , waden trus bwk smpai kat ospital pkul 7.25 cam tuh laa . smpai2 kene cek darah ape sume . kakUMI tlg temankn aku . tq so much much n much kakUMI . tak lame pas uh , dlm kul 9lbeyh aku kene pnggil ngan DOCTOR . dah cek2 ape sume , doc ckp aku pnye bkas jahitan appandits uh berkuman . 3 lagi petande yg aku kene operate balik ialah ... muntah2 , cirit birit , gatal2 kat tmpt jahian tuh , huh . tkk snggup nak d'operate lagi . so , doc bg ubat mcm2 ar n MC 2ary . tuh yg dapat balik dari asrama nih . sdeyh sdeyh n sdeyh , exam isnin selase takk dapat amek . rabu ptg aku akn balik ostel n amek paper ary khamis n jumaat . next week continue lagi 2 exam n repeat 3 paper yg tertinggal :(( sad .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan