. about A K U . haha :)

Foto saya
NUR HIDAYAH BINTI SULAIMAN . daughter's EN.SULAIMAN and PN.ZAKIAH . i'm 16teen . still young rite ? seorang yg masih belajar untuk mencapai cita-cita yg diidamkan . suke giler tangkap gambar laa der . mempunyai 2orang sahabat BAIK saja , iaitu di SMKJB dan sorang lagi di SM???? KL ,tetapi mempunyai ramai juga KAWAN yg lain .. suke sgt bergelak ketawa and suke sgt melelehkan air mata ini . semakin hari , semakin menuju kepade bnde yg mencabar . papepun , WELCOME TO BLOG storyMORRY about yayaLARA ! SEKIAN..

Selasa, 16 November 2010

yeahh , ending :)

.. J U N I O R E N D ..
I'M COMING TO S E N I O R :)
tp pape pun , sumpah sedih untuk pisah ngan senior2 , tmbh2 wif gigi taring kesayangankuh (kakZATYsyg) :( . mlm sebelum selase , kiteorg ade buat restu merestui laa . senior beratur sekeliling court , sume junior kene salam . huh , perasaan segan sume ade :) hermm , sume senior aku slm , aku takk nges pun , tp tatau smpai kat kakZATY , laju jea aku nanges . huh , mybe sayang dye lebih laa :) pape pun , cuti dah start . so , boleyh laa relax . but , kene study jugak cz buku2 f0m5 dah ade . ahahaa . next year , nak berperang untuk mase depan aku . nak happy an mak ayah aku dgn result aku tahun depan . tana maen2 lagi :) hope , 2011 akan lebih menyempurnakan idup aku . wif kakzaty , perpisahan itu adat kan . tp , aku takan lupekn dye n gigi taring dye uh . hehe . mlm last ary tuh , dah dapat lepak lame2 dah ngan dye. best sgtsgt :) dapt tngkap gmbr same2 :) dye dah bg aku gelang n note yg naikkn semangt aku untuk SPM nnt . pagi selase pulak , aku nanges untuk pisah dgn kawan2 . ayah aku dtg terlalu awl untuk amek report card :) so, dapat balik awl . sebelu balik tuh , dapat jumpe mmber2 sygs , dapat hug gigi taringkuh sygs , n biler kuar dari skolah tuh , JUNIOR END :)

1 ulasan: